Vantaan Lastenliitto etsii kokkikerhon ohjaajaa!

14.9.2017

OLETKO REIPAS, LUOTETTAVA, ILOINEN JA OMATOIMINEN LASTEN PARISSA VIIHTYVÄ OHJAAJA? ETSIMME NYT TÄYSI-IKÄISTÄ, VASTUUNTUNTOISTA JA LAPSI- JA VARHAISNUORISOTYÖSTÄ KIINNOSTUNUTTA OHJAAJAA VANTAAN KOKKIKERHOOMME 7-12-VUOTIAILLE.

Kansallisen Lastenliiton Vantaan paikallisyhdistys ry etsii nyt KERHO-OHJAAJAA Vantaan Länsimäessä järjestettävään kokkikerhoon!

Kokkikerho 7-12-vuotiaat // tiistaisin klo 17.30-19.00 @ Länsimäen koulu, kotitalousluokka

Katso tarkemmat kuvaukset kerhoista nettisivuiltamme: http://www.lastenliitto.fi/yhdistykset/vantaa/kerhot/

Kerho-ohjausta on edellämainittuna päivänä ja kellonaikana. Työsuhde alkaa ti 24.10. ja kestää ti 12.12. asti. Mahdollisuus jatkaa myös kevätkaudella ja sen jälkeenkin kerhon ohjausta. Kerho-ohjaajan työnkuvaan kuuluu kerho-ohjauksen lisäksi kerhon suunnittelu sekä kerhotarvikkeiden hankkiminen. Koulujen loma-aikoina ei ole kerhoa.

Vantaan Lastenliitto järjestää alakouluikäisille lapsille viikottain kokkikerhoa, johon etsimme nyt reipasta, luotettavaa ja omatoimista kerho-ohjaajaa. Kokkikerho järjestetään Länsimäen koulun kotitalousluokassa. Mikäli olet täysi-ikäinen, iloinen ja lasten parissa viihtyvä ohjaaja, voit olla etsimämme henkilö! Edellytämme reipasta otetta ja aktiivista otetta työhön ja arvostamme kiinnostusta lapsi- ja varhaisnuorisotyötä kohtaan. Hyvä kerho-ohjaaja tarttuu nopeasti uusiin tehtäviin ja haasteisiin. Aikaisempi kokemus lasten parissa työskentelystä katsotaan eduksi. Työ on erittäin itsenäistä, ja toivomme hakijalta rohkeata ja pelkäämätöntä asennetta työntekoon ja vastuun ottamiseen.

Tehtävään valitun tulee esittää työnantajalle rikosrekisterilain 6§ 2 momentin mukainen rikosrekisteriote. Kokkikerhon ohjaus edellyttää hygieniapassia.

Avoimet hakemukset ja CV:t sähköpostitse yhtenä liitetiedostona osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi 30.9. mennessä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Haastattelut järjestetään Vantaan Lastenliiton toimistolla osoitteessa Kansakoulukuja 3 A, 00100 Helsinki ja haastatteluun voidaan kutsua heti hakemuksen lähettämisen jälkeen, mutta viimeistään viikoilla 40 ja 41.

Tiedustelut työpaikasta:

vantaa@lastenliitto.fi