Vantaan Lastenliitto hakee 7-12-vuotiaiden kokkikerhoon ohjaajaa

17.8.2016

Oletko reipas, luotettava, iloinen ja omatoiminen lasten parissa viihtyvä ohjaaja?

Etsimme nyt täysi-ikäistä, vastuuntuntoista ja lapsi- ja varhaisnuorisotyöstä kiinnostunutta ohjaajaa Vantaan Länsimäen koululla järjestettävään kokkikerhoon 7-12-vuotiaille tiistaisin klo 18.30-20.00.

Katso tarkemmat kuvaukset kerhoista nettisivuiltamme: http://www.lastenliitto.fi/yhdistykset/vantaa/kerhot/

Kerho-ohjausta on edellämainittuina päivinä ja kellonaikoina. Kerho-ohjaajan työnkuvaan kuuluu kerho-ohjauksen lisäksi kerhon suunnittelu ja markkinointi sekä kerhotarvikkeiden hankkiminen.

Etsimme täysi-ikäistä, luotettavaa ja iloista, lasten parissa viihtyvää kerho-ohjaajaa kokkikerhoomme. Edellytämme reipasta otetta ja kiinnostusta lapsi- ja varhaisnuorisotyöhön sekä lasten ohjaamiseen. Hyvä kerho-ohjaaja tarttuu nopeasti uusiin tehtäviin ja haasteisiin. Aikaisempi kokemus lasten parissa työskentelystä katsotaan eduksi. Työ on erittäin itsenäistä, ja toivomme hakijalta rohkeata ja pelkäämätöntä asennetta työntekoon ja vastuun ottamiseen.

Tehtävään valitun tulee esittää työnantajalle rikosrekisterilain 6§ 2 momentin mukainen rikosrekisteriote. Kokkikerhon ohjaus edellyttää hygieniapassia.

Avoimet hakemukset ja CV:t sähköpostitse yhtenä liitetiedostona osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi 26.8. klo 14:00 mennessä!

Tiedustelut työpaikasta:

vantaa@lastenliitto.fi