Vantaan Lastenliitto tarjoaa elämyksiä alakouluikäisten kesäleireillä

1.2.2017

Vantaan Lastenliitto tarjoaa elämyksiä alakouluikäisten kesäleireillä

Kansallinen Lastenliitto – Vantaan paikallisyhdistys ry:n kesän 2017 lasten päiväleirien ilmoittautuminen käynnistyy keskiviikkona 1.2.2017 klo 13:00. Vantaan Lastenliitto järjestää 7-12-vuotiaille lapsille ja nuorille päiväleirejä Myyrmäessä, Hiekkaharjussa, Päiväkummussa sekä Länsimäessä. Leireillä noudatellaan eri aihealueisiin pohjautuvia teemoja, joiden ympärille leiriviikon ohjelma on rakennettu. Leireillä mm. seikkaillaan eri liikuntamuotoihin tutustuen, hypätään villin lännen maailmaan, pelastetaan avaruusolio Alvar sekä autetaan leipuri Hiivaa löytämään kadonnut reseptivihko unohtumattomien juhlien järjestämiseksi. Viiden päivän mittaisiin leireihin kuuluu lisäksi yhden leiripäivän mittainen retki leiriteemaan soveltuvaan kohteeseen kuten Helsingin observatorioon.

Leiriviikkoja on tarjolla kesä- ja elokuussa yhteensä 14 ja leireille odotetaan yli 200 osallistujaa. Hinnat sijoittuvat 66–92 euron välille riippuen leirin kestosta ja ne pitävät sisällään monipuolisen leiriohjelman, tarvittavat materiaalit, vakuutuksen, retket sekä lämpimän lounaan päivittäin. Ilmoittautuminen avautuu 1.2. klo 13:00 osoitteessa www.lastenliitto.fi/yhdistykset/vantaa/leirit. Viimeinen ilmoittautumispäivä kesän leireille on 1.5, mutta ilmoittautumisen mahdollisuus poistetaan heti leirin osallistujamäärän tullessa täyteen.

Vantaan Lastenliiton tavoitteena on toteuttaa laadukasta vapaa-ajan toimintaa, joka tukee vanhemmuutta ja tarjoaa lapselle rakentavan kasvuympäristön. Lukukausina järjestämme lapsille iltapäivätoimintaa, teemakerhotoimintaa sekä erilaisia tapahtumia ja koulutuksia. Koulujen loma-aikoina Vantaan Lastenliitto järjestää leiritoimintaa päiväleirien muodossa.

Lisätietoja:
toiminnanjohtaja Inka Kiuru

vantaa@lastenliitto.fi
050 563 0526

www.lastenliitto.fi/yhdistykset/vantaa - Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista!

LATAA TIEDOTE WORD- TAI PDF-MUODOSSA SEKÄ LEIRIMAINOKSIA ALTA!