Vuoden ensimmäinen uutiskirje on ilmestynyt

27.1.2017

Lastenliiton vuoden ensimmäinen uutiskirje on ilmestynyt!

Klikkaa TÄSTÄ lukeaksesi uutiskirjeen sisällön.

VANTAAN UUTISKIRJEEN OSIO:

Talvileirit
Taianomaisille talvileireille voi ilmoittautua mukaan vielä tämän viikon nettisivuillamme. Talviloman päiväleirit järjestetään Hiekkaharjussa, Myyrmäessä ja Päiväkummussa 20.-24.2. klo 10-15. Lue lisää ja ilmoittaudu TÄÄLTÄ!

Kesäleirit
Vantaan kesän päiväleirien ilmoittautumiset alkavat 1.2. nettisivuilla. Kesäleirejä järjestetään viikoilla 23, 24, 25, 31 ja 32 Hiekkaharjussa, Myyrmäessä, Päiväkummussa ja Länsimäessä.

Kesän 2017 teemat: Lumottu aarrearkku, Liikuntaseikkailu, Aikamatka Villiin länteen, Leipuri Hiivan kokkileiri, Avaruusseikkailu ja Supersankarikokelaiden koulutusviikko.

Kerhotoiminta
Kevätkauden kerhotoiminta starttasi Vantaalla viikolla 3. Joissakin kerhoissa löytyy vielä muutamia vapaita paikkoja ja mukaan voi ilmoittautua kesken kauden niin kauan, kun tilaa riittää. Kerhotarjonnassa mm. tanssia, kokkikerhoa, taidepajoja, muskareita ja satu- ja leikkiliikuntaa Myyrmäessä, Koivukylässä, Hakunilassa ja Länsimäessä. Tutustu kerhotarjontaan TÄÄLTÄ!

Jäsenyys
Mikäli olet liittynyt Vantaan Lastenliiton jäseneksi (perhejäsenyys 15€/vuosi/perhe), niin saat sähköpostiisi jäsenkirjeen lähiaikoina. Kirjeessä kerrotaan mitä Vantaan Lastenliiton jäsenyys pitää sisällään ja millä tavoin pääset vaikuttamaan järjestössämme. Mikäli haluat liittyä jäseneksi, voit tehdä sen nettisivujemme kautta TÄÄLTÄ!