Lapsen oikeuksien viikolla tapahtuu

11.11.2022

Lapsen oikeuksien viikkoa vietetään 14.–20.11.2022. Katso Lastenliiton tapahtumat juhlaviikolle!

Lapsen oikeuksien viikkoa vietetään jälleen 14.–20.11.2022 ja se huipentuu Lapsen oikeuksien päivään sunnuntaina 20.11. Sunnuntai on myös liputuspäivä. Teemana tänä vuonna on lapsen oikeus turvallisuuteen. Haastamme kaikki mukaan pitämään ääntä lapsen oikeuksista somessa. Julkaisuissa voit käyttää hashtageja #OikeusTurvallisuuteen, #MunTurvallisuus, #SunTurvallisuus.

Viikon aikana tapahtuu kaikenlaista ja myös Lastenliitto on mukana järjestämässä erilaisia tapahtumia ympäri Suomea. Esimerkiksi Hämeenlinnassa järjestetään kirjoitus- ja piirustuskilpailu lapsille ja Oulussa Lastenliitto on mukana Oulun Ilon päivä -tapahtumassa. Katso TÄÄLTÄ kaikki Lastenliiton Lapsen oikeuksien viikon tapahtumat ja tule mukaan pitämään hauskaa kanssamme samalla tukien lapsen oikeuksia.