Lastenliiton liittokokous 20.11.2021

18.10.2021

Kokouskutsu 18.10.2021

Lastenliitto ry:n sääntömääräinen liittokokous järjestetään lauantaina 20.11.2021 klo 13.00 hybridinä. Kokouksen keskuspaikka on Lastenliiton keskustoimistolla (Kansakoulukuja 3 A, 3 kerros), ja kokoukseen osallistutaan ensisijaisesti tietoliikenneyhteyden välityksellä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä Lastenliiton matka kohti vuotta 2025 (strategia).

Palkitsemisista ja julkilausumatoimikunnan jäsenistä pyydetään tietoa piirien virkailijoiden kautta. Huomioittehan että kokousedustajat valitsee yhdistyskokous! Osallistujien on ilmoittauduttava kokoukseen sähköpostitse toimitetun linkin kautta.

Tervetuloa kokoukseen!

Lastenliiton hallitus ja toiminnanjohtaja Mia Syysnummi

Liittokokouksiin on kullakin paikallisyhdistyksellä ja sellaisella piirijärjestöllä, jolla on suoria henkilöjäseniä oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 40-lukua kohti. Kullakin paikallisyhdistysten muodostamalla alue- ja piirijärjestöllä on oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja paikallisyhdistystensä yhteenlasketun jäsenmäärän kutakin alkavaa 400-lukua kohti. Lastenliitto ry:n jäsenenä olevalla valtakunnallisella yhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 400-lukua kohti.

Äänivalta ja edustusoikeus liittokokouksissa on vain jäsenmaksuvelvoitteensa suorittaneilla tai niistä vapautetuilla yhdistyksillä. Kannatusjäsenillä ei ole liittokokouksessa äänivaltaa.