Lastenliiton liittokokous 21.11.2020

20.10.2020

Kokouskutsu 20.10.2020

Lastenliitto ry:n sääntömääräinen liittokokous järjestetään lauantaina 21.11.2020 klo 13.00 Hybridinä, niin että kokouksen keskuspaikka on Lastenliiton keskustoimistolla. Kansakoulukuja 3 A, 3 kerros ja osallistujia kannustetaan etäosallistumiseen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, sääntömuutos (arvojen pois jättäminen säännöistä) sekä uudistetut arvot.

Yhdistyksen hallitus on päättänyt 29.9.2020 pidetyssä kokouksessaan, että liittokokoukseen osallistutaan ensisijaisesti tietoliikenneyhteyden välityksellä, jonka mahdollistaa laki väliaikaisestä poikkeamisesta yhdistyslakiin Covid-19 epidemian leviämisen rajoittamiseksi. Voimme omalla toiminnallamme rajoittaa viruksen leviämisen, kun osallistumme kaikki liittokokoukseen etäyhteyden välityksellä.

Liittokokoukseen osallistujien on ilmoittauduttava kokoukseen 6.11.2020 mennessä. https://webropol.com/s/liittokokokous2020

Osallistujat saavat liittymislinkin kokoukseen sähköpostitse 18.11.2020 mennessä. Liittokokous järjestetään TEAMS:in välityksellä.

Osallistujien on toimitettava allekirjoitettu valtakirja skannattuna 16.11.2020 mennessä osoitteeseen mia.syysnummi@lastenliitto.fi.

Palkitsemisista ja julkilausumatoimikunnan jäsenistä pyydetään tietoa piirien virkailijoiden kautta. Huomioittehan että kokousedustajat valitsee yhdistyskokous!

Tervehdykset voi toimittaa mia.syysnummi@lastenliitto.fi

Kokousmateriaaliin pääsee tutustumaan osoitteessa

Materiaalisalkku täydentyy 20.11.2020 mennessä.

Tervetuloa kokoukseen!

Lastenliiton hallitus ja toiminnanjohtaja Mia Syysnummi

Liittokokouksiin on kullakin paikallisyhdistyksellä ja sellaisella piirijärjestöllä, jolla on suoria henkilöjäseniä oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 40-lukua kohti. Kullakin paikallisyhdistysten muodostamalla alue- ja piirijärjestöllä on oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja paikallisyhdistystensä yhteenlasketun jäsenmäärän kutakin alkavaa 400-lukua kohti. Lastenliitto ry:n jäsenenä olevalla valtakunnallisella yhdistyksellä on oikeus lähettää yksi (1) äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa 400-lukua kohti.

Äänivalta ja edustusoikeus liittokokouksissa on vain jäsenmaksuvelvoitteensa suorittaneilla tai niistä vapautetuilla yhdistyksillä. Kannatusjäsenillä ei ole liittokokouksessa äänivaltaa.