Vantaan Lastenliiton kevätkokoukseen ilmoittautuminen

Kaikki jäsenet ovat tervetulleita Vantaan Lastenliiton kevätkokoukseen 29.4.2024

Vantaan Lastenliiton kevätkokous

Vantaan Lastenliitto ry: sääntömääräinen kevätkokous järjestetään ma 29.4.2024 kello 17:00. Kokous järjestetään hybridinä eli osallistua voi yhdistyksen toimistolla osoitteessa Vernissakatu 8 A, 01300 Vantaa tai etänä Teams-yhteydellä. Kokoukseen osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan mukaan alla olevalla lomakkeella 22.4.2024 kello 23.59 mennessä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Jäsenet ovat tervetulleita! Kevätkokouksessa äänivaltaisia ovat viisitoista vuotta täyttäneet varsinaiset jäsenet, joiden jäsenmaksu vuodelle 2024 on maksettu. Vuosikokous voi myöntää läsnäolo- ja puheoikeuden myös henkilöille, jotka eivät ole jäseniä.

Tervetuloa!

Kysyttävää?

Virve Hakasalo
hallintojohtaja
vantaa.hallinto@lastenliitto.fi

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

29.4.2024 17:00

Etäyhteys Microsoftin Teamsin kautta tai livenä toimistolla Vernissakatu 8A, 01300 Vantaa

Tapahtuma

Tapahtumaluokka