HELSINKI, Pakila - Seikkailu Mikä-Ihme maassa

Tapahtumakalenteri

HELSINKI, Pakila - Seikkailu Mikä-Ihme maassa

Seikkailu Mikä-Ihme maassa

Hyppää mikä-lie-kulkuvälineeseen ja ota suunta kohti Mikä-Ihme-Maata, jossa kaikki on vähän nurinkurin. Juhannuksesta tulee joulu ja päivästä yö, kun leiriläiset pääsevät tutustumaan tämän outoakin oudomman maan tapoihin hassunkurisen oppaansa, Kuka-Kummalan matkassa.

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-10 -vuotiaille (vuonna 2009-2012 syntyneet). HUOM! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan toiminta suunnitellaan. Mukaan tulevan lapsen tulee olla taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä, leirillä voi olla 10-30 osallistujaa. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan - olethan toimistoon yhteydessä ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa leirin sopivan lapsellesi.

Leiripaikka- ja aika:
Leiri pidetään 3.-7.6.2019 klo 9.00-15.00 - Pakilan nuorisotalolla, Lepolantie 19

Hintaan sisältyy:
Leirimaksu  105€, jäsenille 95€. Hintaan sisältyy lämmin lounas, pieni välipala, leiriohjelma ja -materiaalit sekä vakuutus.

Mikäli lapsi on jo jäsen, lähetetään jäsenmaksu vuodesta 2019 teille alkuvuoden aikana. Mikäli haluat liittää lapsesi jäseneksi, voit tehdä sen ilmoittautumislomakkeen kautta.

Muuta huomioitavaa:
Päiväleirillä taiteillaan, liikutaan ja leikitään monipuolisesti teeman mukaan.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Leirin voi perua 10€ käsittelymaksulla 31.3. saakka. Sen jälkeen ilmoittautuminen on sitova, eikä leirimaksua palauteta. Poikkeuksena sairastapaukset, jolloin leirimaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan (Käsittelykulut veloitetaan, vaaditaan lääkärintodistus A). Mikäli lapsi on ehtinyt olla leirillä jo useamman päivän, hinta suhteutetaan päivien määrään.Mikäli leiri keskeytyy muista syistä, esimerkiksi jos lapsi haluaa jäädä kotiin tai perheen suunnitelmissa on muutoksia, leirimaksua ei palauteta.
  • Huomioittehan myös että leireille ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen jne.), ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa leirimaksua ei palauteta.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen piia.honkanen@lastenliitto.fi, pelkkä käymättä jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa leiripaikan seuraavalle jonossa.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Leirien toimintakieli on suomi
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse, jos vahvistus ei tule heti ilmoittautumisen jälkeen, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

3.6.2019 09:00 – 7.6.2019 15:00

Pakila