HELSINKI, Vartiosaari - Pokémonien kesäkisat

Helsingin Lastenliiton päiväleirit tuovat kesälomalle rutkasti toimintaa! Leirillä seikkaillaan monipuolisesti taiteillen, liikkuen ja leikkien. Tule mukaan kesän hauskimmalle päiväleirille!

Pokémonien kesäkisat

Mitä Pokémonia muistutat eniten ja millainen kouluttaja olet? Pokémon-teemaisella leirillä pureudutaan Pokémonien maailmaan leikkien, askarrellen ja yhdessä puuhaten. Leirillä ei pääsääntöisesti pelata Pokemon Go -peliä, mutta tarkemmin ohjelmasta päättää ohjaajat yhdessä leiriläisten kanssa. Viikolla taiteillaan, leikitään ja liikutaan monipuolisesti teeman mukaisesti.

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-10 -vuotiaille (vuonna 2012-2015 syntyneet). HUOM! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan toiminta suunnitellaan. Mukaan tulevan lapsen tulee olla taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä, leirillä voi olla 10-30 osallistujaa. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan - olethan toimistoon yhteydessä ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa leirin sopivan lapsellesi.

Leiripaikka- ja aika:
Leiri pidetään 1.-5.8.2022 klo 9:00-15:00 - Vartiosaaren leirikeskuksessa, Kuljetuslaituri Reposalmentie 1

Herttoniemenrannan ala-asteen pihaan tullaan aamulla klo 8:30 ja saavutaan päivän päätteeksi 15:30

Hintaan sisältyy:
Leirimaksu 108€, jäsenille 98€. Hintaan sisältyy lämmin lounas, pieni välipala, leiriohjelma ja -materiaalit sekä vakuutus.

Mikäli lapsi on jo jäsen, lähetetään jäsenmaksu vuodesta 2022 teille alkuvuoden aikana. Mikäli haluat liittää lapsesi jäseneksi, voit tehdä sen ilmoittautumislomakkeen kautta.

Muuta huomioitavaa:
Päiväleirillä taiteillaan, liikutaan ja leikitään monipuolisesti teeman mukaan.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli jokin muu taho maksaa kerhomaksun, olethan yhteydessä toiminnanohjaajaan. Laskun lähettämisestä veloitamme 5e laskutuslisän.
  • Leirin voi perua 10€ käsittelymaksulla 31.3. saakka. Sen jälkeen ilmoittautuminen on sitova, eikä leirimaksua palauteta. Poikkeuksena sairastapaukset, jolloin leirimaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan (Käsittelykulut veloitetaan, vaaditaan lääkärintodistus A). Mikäli lapsi on ehtinyt olla leirillä jo useamman päivän, hinta suhteutetaan päivien määrään.Mikäli leiri keskeytyy muista syistä, esimerkiksi jos lapsi haluaa jäädä kotiin tai perheen suunnitelmissa on muutoksia, leirimaksua ei palauteta.
  • Huomioittehan myös että leireille ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen jne.), ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa leirimaksua ei palauteta.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen piia.honkanen@lastenliitto.fi, pelkkä käymättä jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa leiripaikan seuraavalle jonossa.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Leirien toimintakieli on suomi
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse, jos vahvistus ei tule heti ilmoittautumisen jälkeen, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Lastenliitto vakuuttaa lapset tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Vakuutuksen piirissä ovat kaikki toimintaan osallistuvat lapset ja nuoret, joilla on väestörekisterijärjestelmään kirjattu kotikunta Suomessa. Toimintaan on kuitenkin mahdollisuus osallistua myös ilman järjestäjän kattamaa vakuutusta. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat toiminnan järjestäjältä.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.
  • Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

TyttöPoika
KylläEi
Ei osaa uidaVälttävä uimataitoHyvä uimataitoErinomainen uimataito
Herttoniemenrannan ala-asteelta klo 8:30/15:30Reposalmen kuljetuslaiturilta klo 9:00/15:00
En halua jäseneksiLiityn jäseneksi tällä lomakkeella +17,00 €
Jäsenhinta -10,00 €
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki leirille osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
+ Lisää uusi osallistuja

Maksajan tiedot