HELSINKI, Yöleiri - Kesäjuhlat Meriharjussa

Helsingin Lastenliiton yöleirit tuovat kesälomalle rutkasti toimintaa! Leirillä seikkaillaan monipuolisesti taiteillen, liikkuen ja leikkien. Tule mukaan kesän hauskimmalle yöleirille!

Kesäjuhlat Meriharjussa

Tule mukaan viettämään lystikästä viikkoa Meriharjun maisemissa. Tällä leiriviikolla touhutaan vaikka mitä! Leiriviikon ohjelmaan kuuluu niin askartelua, retkiä lähialueelle kuin liikuntaa ja hauskanpitoa. Kaikkea kivaa, mitä rentoon ja touhuntäyteiseen kesäviikkoon voi mahduttaa. Viimeinen leiri-ilta huipentuu yhteisiin kesäjuhliin. Nyt nautitaan kesästä!

Kenelle: Yöleirit on tarkoitettu 7-13 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2008-2014 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.

Leirihinta: Leirihinta on 140€, Jäsenille 115€. Hintaan sisältyy ruokailut, majoitus sisätiloissa, vakuutukset, materiaalit sekä leiriohjelma.

Missä ja milloin: Leiri pidetään 13.-17.6.2022 Meriharjun luontotalolla, Uutelantie 32

Miten leirille saavutaan / leiriltä poistutaan? Leirille saavutaan omin kyydein, leiri alkaa maanantaina klo 12:00 ja päättyy perjantaina klo 15:00. Noudatathan alku- ja loppuaikoja!

Lisäinfoa - Tutustu myös Meriharjun leirikirjeeseen sekä leirivanhemman infoon

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli jokin muu taho maksaa kerhomaksun, olethan yhteydessä toiminnanohjaajaan. Laskun lähettämisestä veloitamme 5e laskutuslisän.
  • Leirin voi perua 10€ käsittelymaksulla 31.3. saakka. Sen jälkeen ilmoittautuminen on sitova, eikä leirimaksua palauteta. Poikkeuksena sairastapaukset, jolloin leirimaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan (Käsittelykulut veloitetaan, vaaditaan lääkärintodistus A). Mikäli lapsi on ehtinyt olla leirillä jo useamman päivän, hinta suhteutetaan päivien määrään.Mikäli leiri keskeytyy muista syistä, esimerkiksi jos lapsi haluaa jäädä kotiin tai perheen suunnitelmissa on muutoksia, leirimaksua ei palauteta.
  • Huomioittehan myös että leireille ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen jne.), ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa leirimaksua ei palauteta.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen piia.honkanen@lastenliitto.fi, pelkkä käymättä jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa leiripaikan seuraavalle jonossa.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Leirien toimintakieli on suomi
  • Lastenliitto vakuuttaa lapset tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Vakuutuksen piirissä ovat kaikki toimintaan osallistuvat lapset ja nuoret, joilla on väestörekisterijärjestelmään kirjattu kotikunta Suomessa. Toimintaan on kuitenkin mahdollisuus osallistua myös ilman järjestäjän kattamaa vakuutusta. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat toiminnan järjestäjältä.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse, jos vahvistus ei tule heti ilmoittautumisen jälkeen, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.
  • Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

LEIRI TÄYNNÄ - Ilmoittaudu varapaikalle alla olevalla lomakkeella

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

TyttöPoika
KylläEi
Ei osaa uidaVälttävä uimataitoHyvä uimataitoErinomainen uimataito
Liityn jäseneksi tällä lomakkeella (jos lapsi on jo jäsen, hänelle lähetetään alkuvuodesta postissa vuoden 2020 jäsenmaksu) +17,00 €
Jäsenhinta -25,00 €
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki leirille osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
+ Lisää uusi osallistuja

Maksajan tiedot