HELSINKI, Yöleiri - Seikkailuleiri Bengtsårissa 2

Tapahtumakalenteri

HELSINKI, Yöleiri - Seikkailuleiri Bengtsårissa 2

SEIKKAILULEIRI BENGTSÅRISSA

Tule viettämään unohtumattomia kesäpäiviä Bengtsårin leirisaarelle. Ohjelmassa on luvassa monenmoista hauskaa puuhaa luonnon keskellä aina seikkailuradasta rantapeleihin. Toiminta painottuu peleihin, leikkeihin, ulkoiluun ja liikkumiseen.

Kenelle: Yöleirit on tarkoitettu 7-13 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2006-2012 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.

Leirihinta: Leirihinta on 150€, Jäsenille 130€. Hintaan sisältyy kuljetukset, ruokailut, telttamajoitus, vakuutukset, materiaalit sekä leiriohjelma.

Missä ja milloin: Leiri pidetään Bengtsårin leirisaarella, 10.-14.6.2019. Kuljetus leiripaikalle Helsingin keskustasta.

Miten leirille saavutaan / leiriltä poistutaan? Leirille lähtee kyyditys osoitteesta Kansakoulukuja 3, noin klo 9.00 aamulla. Leiri päättyy perjantaina leirikyydin tuloon Kansakoulukuja 3:een n. 16.00 aikaan. Aikataulut tarkentuvat lähempänä.

Lisäinfoa - Tutustu myös Bengtsårin leirikirjeeseen sekä leirivanhemman infoon

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Leirin voi perua 10€ käsittelymaksulla 31.3. saakka. Sen jälkeen ilmoittautuminen on sitova, eikä leirimaksua palauteta. Poikkeuksena sairastapaukset, jolloin leirimaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan (Käsittelykulut veloitetaan, vaaditaan lääkärintodistus A). Mikäli lapsi on ehtinyt olla leirillä jo useamman päivän, hinta suhteutetaan päivien määrään.Mikäli leiri keskeytyy muista syistä, esimerkiksi jos lapsi haluaa jäädä kotiin tai perheen suunnitelmissa on muutoksia, leirimaksua ei palauteta.
  • Huomioittehan myös, että leireille ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen jne.), ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa leirimaksua ei palauteta.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen piia.honkanen@lastenliitto.fi, pelkkä käymättä jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa leiripaikan seuraavalle jonossa.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Leirien toimintakieli on suomi
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse, jos vahvistus ei tule heti ilmoittautumisen jälkeen, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

LEIRI TÄYNNÄ - Ilmoittaudu varapaikalle:

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

10.6.2019 09:00 – 14.6.2019 15:30

Bengtsår