VANTAA, Päiväkumpu - Showtanssi 7-9-vuotiaille tiistaisin / SYKSY 2021

Showtanssi 7-9-vuotiaille tiistaisin klo 16.00-17.00

Showtanssi tiistaisin klo 16.00-17.00

Showtanssi on monipuolinen esittävän tanssin laji, jossa voivat yhdistyä monet lajit ja tyylit. Kerhossa opetellaan askelsarjoja, tekniikan perusteita ja improvisaatiota ikäkaudelle sopivassa muodossa sekä harjoitetaan koordinaatiota, notkeutta, voimaa, luovuutta ja musiikin ja rytmin yhdistämistä liikkeisiin.

Hintaan sisältyy ohjattu kerhotoiminta sekä lasten vakuutukset.

Kerhoa ei järjestetä koulujen loma-aikoina tai arkipyhinä.

Toiveita kerhokauteen liittyen voit antaa ilmoittautumislomakkeessa. Pyrimme ottamaan lasten toiveet huomioon kerhokautta suunnitellessa ja toteuttamaan niitä resurssien puitteissa.

Kerhopaikan osoite:  Ismontie 2, 01420 Vantaa
Kerhotila: Päiväkummun koulun liikuntasali

Kerhon infokirjeen ja/tai kauden ohjelman löydät sivulta Kerhoinfot Vantaa viimeistään viikkoa ennen kerhokauden alkua.

HUOM! Mukaan voi ilmoittautua kesken kauden, mikäli ryhmässä on tilaa. Otathan siinä tapauksessa yhteyttä toimistoon: vantaa.assistentti@lastenliitto.fi

Kysyttävää? Ole yhteydessä: vantaa.assistentti@lastenliitto.fi

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Mikäli koronavirusepidemiasta johtuvia rajoituksia ilmenee kerhokauden aikana ja ne estävät kerhotoiminnan pitämisen sellaisenaan, pyritään toimintaa järjestämään sen hetkiset rajoitukset huomioon ottaen.
  • Mikäli toiminta joudutaan perumaan rajoitusten vuoksi, palautetaan kerhomaksu kokonaisuudessaan.
  • Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit myös ottaa laskun, jonka maksuaika on 14 vuorokautta. Laskuttajana toimii Collector Bank AB.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.assistentti@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Jos peruutat kerhopaikkasi, peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Vahvistus tulee aina, kun ilmoittautuminen on onnistunut.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toimistoon sähköpostitse, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.
  • Kerhokerran peruuntuessa pyrimme korvaamaan peruuntuneen kerran, mutta aina se ei kuitenkaan aina ole mahdollista, sillä tilavaraukset on tehty vain tietyille ajanjaksoille.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Lastenliitto - Vantaan yhdistyksen jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja maksaa vuodessa 9 euroa. Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
EiKyllä
kylläei
EiLiitän lapseni jäseneksi +9,00 €Liitän 2 jäsentä +18,00 €Liitän 3 jäsentä +27,00 €Liitän 4 jäsentä +36,00 €Liitän 5 jäsentä +45,00 €Liitän 6 jäsentä +54,00 €
EiKyllä
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
KylläEi
+ Lisää uusi osallistuja