HELSINKI, Herttoniemi - Showtanssi 10-12v KEVÄT

Tapahtumakalenteri

HELSINKI, Herttoniemi - Showtanssi 10-12v KEVÄT

Kenelle:
Showtanssiryhmä 10–12 -vuotiaille. Huomioi, että koska lapset kehittyvät omaan tahtiinsa, ryhmien ikärajat ovat vain suosituksia joiden mukaan ohjaajat suunnittelevat toimintaa. Ryhmiin ilmoittautuessa kannattaa pohtia aina sitä, minkä ikäryhmän mukana oma lapsi pääsisi nauttimaan toiminnasta parhaiten.

Kerhoaika ja -paikka:
Keskiviikkoisin klo 16:00-16:45 Herttoniemenrannan ala-asteella, Petter Wetterin tie 5. Tunnit pidetään aulassa esiintymislavalla.

Hintaan sisältyy:
Ohjattu kerhotoiminta sekä lasten vakuutukset

Muuta huomioitavaa:
- Showtanssiin kannattaa varautua vaatteilla joissa on mukava liikkua sekä tanssikengillä (vaihtoehtoisesti myös avojaloin). Mukana olisi hyvä olla myös oma vesipullo.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen piia.honkanen@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse (jos tätä ei tule, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan).
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Showtanssitunneilla on aloitettu kevätjuhlan esityksen harjoittelu - kysy kerhon tilanne ennen ilmoittautumista!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

23.1.2019 16:00 – 8.5.2019 16:45

Herttoniemi