HELSINKI, Yöleiri - Seikkailuleiri Bengtsårissa 1

Helsingin Lastenliiton yöleirit tuovat kesälomalle rutkasti toimintaa! Leirillä seikkaillaan monipuolisesti taiteillen, liikkuen ja leikkien. Tule mukaan kesän hauskimmalle yöleirille!

SEIKKAILULEIRI BENGTSÅRISSA

Tule viettämään unohtumattomia kesäpäiviä Bengtsårin leirisaarelle. Ohjelmassa on luvassa monenmoista hauskaa puuhaa luonnon keskellä aina erilaisista rantapeleistä viimeisen illan juhliin. Toiminta painottuu peleihin, leikkeihin, ulkoiluun ja liikkumiseen. Leirillä on telttamajoitus!

Kenelle: Yöleirit on tarkoitettu 8-13 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2011-2016 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.

Leirihinta: Leirihinta on helsinkiläisille 170€ (jäsenhinta 150€) ja ulkopaikkakuntalaisille 190€ (jäsenhinta 170€). Hintaan sisältyy kuljetukset, ruokailut, telttamajoitus, vakuutukset, materiaalit sekä leiriohjelma.

Jäsenetu on henkilökohtainen - jäsenedun saadakseen lapsen täytyy olla itse Helsingin Lastenliiton jäsen.

Missä ja milloin: Leiri pidetään Bengtsårin leirisaarella, 3.-7.6.2024

Miten leirille saavutaan / leiriltä poistutaan? Leirille lähtee kyyditys Helsingin keskustasta, Mikonkadun tilausajopysäkiltä, klo 9.00 aamulla. Leiri päättyy perjantaina leirikyydin tuloon samaan paikkaan n. 16.00 aikaan.

Lisäinfoa - Tutustu myös Bengtsårin leirikirjeeseen sekä leirivanhemman infoon

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli jokin muu taho maksaa kerhomaksun, olethan yhteydessä toiminnanohjaajaan. Laskun lähettämisestä veloitamme 5e laskutuslisän.
  • Leirin voi perua 10€ käsittelymaksulla 31.3. saakka. Sen jälkeen ilmoittautuminen on sitova, eikä leirimaksua palauteta. Poikkeuksena sairastapaukset, jolloin leirimaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan (Käsittelykulut veloitetaan, vaaditaan lääkärintodistus A). Mikäli lapsi on ehtinyt olla leirillä jo useamman päivän, hinta suhteutetaan päivien määrään.Mikäli leiri keskeytyy muista syistä, esimerkiksi jos lapsi haluaa jäädä kotiin tai perheen suunnitelmissa on muutoksia, leirimaksua ei palauteta.
  • Huomioittehan myös että leireille ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen jne.), ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa leirimaksua ei palauteta.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen helsinki.toiminnanohjaaja@lastenliitto.fi, pelkkä käymättä jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa leiripaikan seuraavalle jonossa.
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Leirien toimintakieli on suomi
  • Lastenliitto vakuuttaa lapset tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Vakuutuksen piirissä ovat kaikki toimintaan osallistuvat lapset ja nuoret, joilla on väestörekisterijärjestelmään kirjattu kotikunta Suomessa. Toimintaan on kuitenkin mahdollisuus osallistua myös ilman järjestäjän kattamaa vakuutusta. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat toiminnan järjestäjältä.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse, jos vahvistus ei tule heti ilmoittautumisen jälkeen, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

TyttöPoikaMuu
KylläEi
Ei osaa uidaVälttävä uimataitoHyvä uimataitoErinomainen uimataito
En halua jäseneksiLiityn jäseneksi tällä lomakkeella +17,00 €
Jäsenhinta -20,00 €
Osallistujan kotipaikkakunta on muu kuin Helsinki +20,00 €Osallistujan kotipaikkakunta on Helsinki
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki leirille osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
+ Lisää uusi osallistuja

Maksajan tiedot