VANTAA, Hiekkaharju - Kesäleirifestarit 7-12v

Vantaan Lastenliiton päiväleiri Hiekkaharjussa 20.-23.6.2022 klo 10.00-15.00

Festaripassi, jättisaippuakuplat, festaritiipii, ystävärannekkeet, kasvomaalaukset ja kaverit.. Niistä on kesän ikimuistoisin leiriviikko tehty. Tule mukaan kanssamme luomaan lasten omia kesäfestareita Lastenliiton päiväleirille! Leirillä lapset pääsevät ikäluokalle sopivalla tavalla tutustumaan festareiden maailmaan sekä järjestäjinä että festarikansana.

Kenelle:
Leiri on tarkoitettu kaikille toiminnasta kiinnostuneille 7-12 -vuotiaille lapsille.

Hintaan sisältyy:
Ohjaajien vetämä hauska leiriohjelma materiaaleineen sekä lounas ja leiriläisen vakuutus.

Leirivanhemman infopaketti:
Jotta leiritoiminta olisi mahdollisimman sujuva, tutustuthan leirivanhemman infopakettiin ennen ilmoittautumista. Täältä löydät vastaukset useimmin esitettyihin kysymyksiin sekä lisätietoja leiritoiminnastamme.

Huom!
Leiri on juhannusviikolla, eli kesto on maanantaista torstaihin.

Ilmoittautumisesta:

• Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi.
  • Saat ilmoittautumisesta automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Viestistä löydät leirisi tiedot sekä linkin leirikirjeeseen. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut kannattaa avata uuteen välilehteen tai ikkunaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

20.6.2022 10:00 – 23.6.2022 15:00

Hiekkaharjun koulu, Talkootie 37, 01350 Vantaa