VANTAA, Nikinmäki - Velhokoulu 7-12v

Vantaan Lastenliiton päiväleiri Nikinmäessä 27.6.-1.7.2022 klo 10.00-15.00

Vaikka kesä sulkee tavalliset koulut, me raotamme hetkeksi velhokoulun ovea. Matkalla magian maailmaan pääset mukaan loitsutunnille, tutustumaan taikajuomien valmistukseen sekä kokeilemaan taitojasi taianomaisen liikkumisen parissa. Tule mukaan selvittämään, mihin tupaan itse kuulut! Viikon aikana taiteillaan, liikutaan ja leikitään monipuolisesti taikateeman mukaisesti.

Kenelle:
Leiri on tarkoitettu kaikille toiminnasta kiinnostuneille 7-12 -vuotiaille lapsille.

Hintaan sisältyy:
Ohjaajien vetämä hauska leiriohjelma materiaaleineen sekä lounas ja leiriläisen vakuutus.

Leirivanhemman infopaketti:
Jotta leiritoiminta olisi mahdollisimman sujuva, tutustuthan leirivanhemman infopakettiin ennen ilmoittautumista. Täältä löydät vastaukset useimmin esitettyihin kysymyksiin sekä lisätietoja leiritoiminnastamme.

Ilmoittautumisesta:

• Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi.
  • Saat ilmoittautumisesta automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Viestistä löydät leirisi tiedot sekä linkin leirikirjeeseen. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut kannattaa avata uuteen välilehteen tai ikkunaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

27.6.2022 10:00 – 1.7.2022 15:00

Jokivarren koulu, Nikinmäen opetuspiste, Perhotie 27, 01490 Vantaa