VANTAA, Hiekkaharju - Kokkikerho 7–12-vuotiaille tiistaisin / KEVÄT 2023

Kokkikerho 7–12-vuotiaille tiistaisin klo 16.30-18.00 Hiekkaharjun koululla

Kerhossa laitetaan erilaisia ruokia ja leipomuksia opetellen ensin helpompia reseptejä siirtyen pikkuhiljaa haastavampiin keitoksiin. Lapset pääsevät paljon itse vaikuttamaan siihen, mitä kaikkea kerhossa valmistetaan.

Kerhonohjaaja:

Muuta huomioitavaa:

• Toimintaa ei järjestetä koulujen loma-aikoina eikä arkipyhinä (esim. vappu, pääsiäinen, itsenäisyyspäivä).
  • Kerhotoiminnastamme kerrotaan yleisesti lisää Kerhovanhemman infopaketissa, johon pääset tutustumaan tästä linkistä.
  • Mikäli sinulla on kysyttävää toimintaan liittyen, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi
  • HUOM! Kerhokertoja voidaan joutua perumaan kauden aikana esimerkiksi koulun oman toiminnan tai ohjaajan äkillisen poissaolon vuoksi. Tällaisissa tapauksissa pyrimme saamaan mahdollisia korvaavia kertoja, mutta on hyvä huomioida, ettei tämä aina ole mahdollista. Pääsääntöisesti ensimmäistä peruuntunutta kerhokertaa ei korvata.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATHAN HUOMIOON:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi.
  • Saat ilmoittautumisesta aina automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi. Mikäli et löydä viestiä, ota yhteyttä toimistoon.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut avautuvat uuteen ikkunaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
kylläei
EiKyllä
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
KylläEi
+ Lisää uusi osallistuja