VANTAA, Kaivoksela - Lastentanssi 3-4-vuotiaille maanantaisin / SYKSY 2022

Lastentanssi 3-4-vuotiaille maanantaisin klo 16.45-17.30 Kaivokselan koululla

Alle kouluikäisten tanssikerhossa yhdistyvät leikki, liikkumisen ilo, ryhmässä toimiminen ja kehon ja mielen kokonaisvaltainen käyttö. Tarkoitus on nauttia tanssin, musiikin ja liikkumisen ilosta ja saada onnistumisen kokemuksia. Taitovaatimuksia ei ole. Tanssikerho on tarkoitettu ainoastaan lapsille. Huoltajat eivät osallistu ryhmään.

Kerhonohjaaja: Kadi-Ly

HUOM! Kaivokselan koulun liikuntasalin käynnissä olevan remontin vuoksi kauden aloitus pitkittyy tämän hetkisen tiedon mukaan viikolle 38.

Muuta huomioitavaa:

• Toimintaa ei järjestetä koulujen loma-aikoina eikä arkipyhinä (esim. vappu, pääsiäinen, itsenäisyyspäivä).
  • Kerhotoiminnastamme kerrotaan yleisesti lisää Kerhovanhemman infopaketissa, johon pääset tutustumaan tästä linkistä.
  • Mikäli sinulla on kysyttävää toimintaan liittyen, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen vantaa.assistentti@lastenliitto.fi

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATHAN HUOMIOON:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi.
  • Saat ilmoittautumisesta aina automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi. Mikäli et löydä viestiä, ota yhteyttä toimistoon.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut avautuvat uuteen ikkunaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
kylläei
EiKyllä
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
KylläEi
+ Lisää uusi osallistuja