VANTAA, Nikinmäki - Kesäleirifestarit

Koulutukset
Lapsiparkkitoiminta

VANTAA, Nikinmäki - Kesäleirifestarit

iViva la fiesta! Festaripassi, jättisaippuakuplat, festaritiipii, ystävärannekkeet, kasvomaalaukset ja kaverit.. Niistä on kesän ikimuistoisin leiriviikko tehty. Tule mukaan kanssamme luomaan lasten omia kesäfestareita Lastenliiton päiväleirille! Leirillä lapset pääsevät ikäluokalle sopivalla tavalla tutustumaan festareiden maailmaan.

Huomioitavaa:
-Leiri keskittyy omien "minifestarien" suunnitteluun ja tekemiseen, jotka toteutetaan leiripaikalla omalla leiriporukalla. Festarien tarkoitus on tutustuttaa lapset kevyesti tapahtumasuunnitteluun ja omien esitysten ideointiin

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille, joilla on taitoja toimia isossa lapsiryhmässä. HUOM! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan toiminta suunnitellaan.

Aika ja paikka:
10.-14.6.2019, klo 10.00-15.00
Jokivarren koulu Nikinmäen opetuspiste, Perhotie 27, 01490 Vantaa

Hinta ja mitä siihen sisältyy:
100€ / Hintaan sisältyy lämmin lounas, leiriohjelma ja -materiaalit sekä vakuutukset.

Muuta huomioitavaa:

• Jotta leirikesä olisi mahdollisimman sujuva, pyydämme että tutustutte ennen ilmoittautumista Leirivanhemman infopakettiin, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin ja kerromme yleisemmin leiriemme käytänteistä.
  • Huomioittehan että leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautumisenne ei ole mennyt läpi.
  • Leirin voi peruuttaa 10e peruutusmaksulla 31.3. saakka. Tämän jälkeen perutun leirin leirimaksua ei palauteta.
  • Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Lastenliitto - Vantaan yhdistyksen jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja maksaa vuodessa 7 euroa. Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki leirille osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
+ Lisää uusi osallistuja

Maksajan tiedot

Kyllä

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

10.6.2019 10:00 – 14.6.2019 15:00

Jokivarren koulu Nikinmäen opetuspiste