VANTAA, Kivistö- Kamu-kameleontin syyslomaleiri 7–12-vuotiaille

Vantaan Lastenliiton syyslomaleiri Aurinkokiven koululla 18.10-22.10.2021

Syyslomalla leireillään Aurinkokiven koulun tiloissa sekä lähimaastossa. Leirin aikana liikutaan, leikitään ja touhutaan yhdessä monipuolisesti. Ilmoittautumislomaakkeella voit jättää omia toiveita leirin sisältöön liittyen.

Päiväleiri on tarkoitettu 7-12-vuotiaille joilla on taitoja toimia isossa lapsiryhmässä. HUOM! Ikärajat ovat vain suosituksia joiden mukaan toimintaa suunnitellaan.

Aika ja paikka:

18.10-22.10.2021

Aurinkokiven koulu,  Aurinkokivenkuja 1, 01700 Vantaa

Hinta:

100€ /Hintaan sisältyy lounas, leiriohjelma ja-materiaalit sekä vakuutukset.

Muuta huomioitavaa:

• Leirien yhteyshenkilö: Inka Kiuru, vantaa@lastenliitto.fi, 050 563 0526
  • Jotta syysloma olisi mahdollisimman sujuva, pyydämme että tutustutte ennen ilmoittautumista Leirivanhemman infopakettiin, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin ja kerromme yleisemmin leiriemme käytänteistä.
  • Huomioittehan että leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautumisenne ei ole mennyt läpi.
  • Leiri-ilmoittautuminen on sitova ja mahdollinen maksupalautus tapahtuu ainoastaan sairastapauksissa lääkärintodistusta vastaan.
  • Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Vantaan Lastenliiton jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja maksaa vuodessa 9 euroa. Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa
  • Leirikausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit myös ottaa laskun, jonka maksuaika on 14 vuorokautta. Laskuttajana toimii Collector Bank AB.
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Leirien toimintakieli on suomi
  • Leireissä tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos leiri peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja leirimaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toimistoon sähköpostitse, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

18.10.2021 10:00 – 22.10.2021 15:00

Aurinkokiven koulu