VANTAA, Myyrmäki - Muskari n. 2 kk-1 -vuotiaille / KEVÄT 2019

Lapsiparkkitoiminta

VANTAA, Myyrmäki - Muskari n. 2 kk-1 -vuotiaille / KEVÄT 2019

Muskari maanantaisin klo 10:25-10:55

Muskari n. 2kk-1-vuotiaille  lapsille yhdessä vanhemman kanssa Myyrmäen Monitoimitila Arkissa

Muskareidemme tarkoituksena on tarjota mukavaa yhdessä oloa vanhemmille ja lapsille. Tavoitteena on nauttia musiikista, kokea elämyksiä sekä tukea vanhemman ja lapsen vuorovaikutusta.

Hintaan sisältyy ohjattu kerhotoiminta sekä lasten vakuutukset.

Toiveita kerhokauteen liittyen voit antaa ilmoittautumislomakkeessa. Pyrimme ottamaan lasten toiveet huomioon kerhokautta suunnitellessa ja toteuttamaan niitä resurssien puitteissa.

Kerhopaikka: Myyrmäen monitoimitila Arkki, Liesitori 1 A 3. kerros, 01600 Vantaa

Ohjaajana jatkaa Maria Mäntylä.

Huom! Muskarin maksu maksetaan jokaisesta osallistuvasta lapsesta.

Muskariryhmään voi myös ilmoittaa nuoremman sisaruksen mukaan.

Kerhon infokirjeen ja/tai kauden ohjelman löydät TÄÄLTÄ! viimeistään viikkoa ennen kerhokauden alkua.

Kysyttävää? Ota yhteys: vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi

HUOM! Mukaan voi ilmoittautua kesken kauden, mikäli ryhmässä on tilaa. Otathan siinä tapauksessa yhteyttä toimistoon: vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi tai 045 1500 580 (Halla Herva, järjestökoordinaattori)

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Jos peruutat kerhopaikkasi, peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Vahvistus tulee aina, kun ilmoittautuminen on onnistunut.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toimistoon sähköpostitse, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Lastenliitto - Vantaan yhdistyksen jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja maksaa vuodessa 7 euroa. Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteeseen. Kiitos!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
Liitän lapseni jäseneksi +7,00 €EiLiitän 2 jäsentä +14,00 €Liitän 3 jäsentä +21,00 €Liitän 4 jäsentä +28,00 €Liitän 5 jäsentä +35,00 €Liitän 6 jäsentä +42,00 €
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
+ Lisää uusi osallistuja

Maksajan tiedot

Kyllä

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

21.1.2019 10:25 – 6.5.2019 10:55

Myyrmäen monitoimitila Arkki